piątek, 10 października 2014

Loreal Caresse Nude Ingenue mój ulubiony nudziak

Witajcie!

Dzisiaj przedstawię Wam mojego ulubieńca szminkowego od Loreal. Chyba każdy ma tak, że czasami kupuje coś od niechcenia, a później raptem coś nam służy bardzo dobrze. Tak też było ze szminką Loreala. Jeszcze jak byłam duża tzn. w ciąży będąc na zakupach w koszyku przecen wygrzebałam szminkę Loreala. Brać nie brać hmmm, w końcu skusiła mnie niska cena i ją kupiłam. 
Po więcej niż miesiącu jej używania stała się moim ulubieńcem, dlaczego zaraz Wam o tym opowiem. 

Opakowanie niby klasyczne, a jakie eleganckie, a przy tym wygodnie się otwierające. Szminka świetnie się wysuwa z opakowania. Nie musimy się bać, że otworzy się w torebce, nie ma na to szans.

Loreal Caresse


 Kolor, który mnie urzekł to numer 501 o nazwie Nude Ingenue z serii Caresse. Tonacja tej szminki jest bardzo delikatna cudowny nudziak. Na ustach mało widoczny, ale...

Loreal Caresse

Loreal Caresse 501 Nude Ingenue

Loreal Caresse 501 Nude Ingenue

  Właśnie rewelacyjnie usta są nawilżone, wygładzone, a przy tym nie czuje się efektu sklejania ust, czego bardzo nie lubię. Szminka dość długo utrzymuje się na ustach. Ładnie nawilża i je nabłyszcza. Pasuje właściwie do wszystkiego i do bardzo delikatnego makijażu i do tego, gdzie oczy maja większą moc, a usta wtedy schodzą na drugi plan. Jak dla mnie uniwersalny kolor i na rano i na wieczór. Do tego zapach, lekki i miły. Przede wszystkim nie połykamy mydlanego smaku, co też zdarza się niektórym firmom produkującym szminki.
Wiem, że mogę się spotkać w komentarzach, ze to nijaki kolor jak większość nudziaków, ale czy znajdzie się ktoś kto nudziaków nawet tych delikatnych nie lubi?

Loreal Caresse

A czy Wy już mieliście tą szminkę od Loreala? 
Pozdrawiam serdecznie 
Mama małego Szkraba 
Wasza



30 komentarzy:

  1. Hehe ja nie lubię nudziaków :P Po prostu takie odcienie mi nie pasują, wyglądam trupio :D Ale mam pomadkę Caresse w innym odcieniu i nie mam do niej najmniejszych zastrzeżeń, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak się prezentuje na ustach ;-) ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ale nie mogłam i nie umiałam sobie sama fotki zrobic zeby pokazać pomadkę

      Usuń
  3. Szkoda, że nie pokazałaś na ustach ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zdecydowanie jest to zbyt jasny odcień, ale pomadki z tej serii polubiłam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a pewnie, bo to one uniwersalne, ja mniej lubię z racji , że m i nie pasują, są za blado wypadają na mych ustach... mój nudziak to lekko podrasowany fioletem być musi...;)
    Fajnie tak trafić i nie musieć więcej szukać:)
    Monika dodaj swój blog do profilu disqus - plissssssss

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie miło jest czasami kupic cos a pózniej z tego sie cieszyć ze sie sprawdza ;)

      Usuń
  6. bardzo lubię nudziakowe usta dlatego zapiszę sobię numerek tej szminki żeby kiedyś ją dorwać w jakiejś promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo przyjemny kolorek, spodobała się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rownież ten kolorek lubie naprawde było warto go kupic

      Usuń
  8. Ja rzadko używam takich kolorów :) ten prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czuje się dobrze w takich kolorkach :( Szkoda że nie pokazałaś jak wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuje ale może uda mi sie zaktualizować zdjęcia ;)

      Usuń
  10. Przyznaję , że takiego kolorku jeszcze nigdy nie miałam, zazwyczaj kupuję wyraziste kolorki. Jestem bardzo ciekawa jak prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem wielką fanką nudziaków, mam dwa na wypadek kiedy chcę mieć cieliste usta ale jednak sięgam po ciemniejsze kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm warto je imac czasami ;) Gosiu wiem wiem ze lubisz Kochana ciemniejsze kolorki ;)

      Usuń
  12. Monisiu, tej szminki jeszcze nie znam, ale kiedyś zaopatrywałam się w szminy właśnie tej marki :) Bardzo ładnego nudziaka udało ci się upolować! Pokaż koniecznie na ustach :)
    Buziaczki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana ;) Justynko szminka super niedługo postaram sie zaktualizować zdjecia ;)

      Usuń
  13. Nie miałam jeszcze tych pomadek, ale od dawna mam na nie ochotę, a poza tym bardzo lubię nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubie nudziaki i serdecznie polecam ten kolor

      Usuń
  14. Mam z tej serii jeden kolor w typowym dla mnie kolorze mauve :) Uwielbiam! Pomadka nie wysusza mi ust, świetnie się nakłada, równomiernie schodzi i ma naprawdę niezłą trwałość :) Do tego piękne opakowanie i mamy komplet.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z Tobą i z każdym słowem ktory napisałaś ;)

      Usuń